Jag är emot mobbning - är du?

Jag blir seriöst äcklad av sånt här folk, tänk vilka jävla idioter det finns där ute. Den här killen har ju för fan inte gjort något fel men alla trycker ner honom. Han började bli mobbad i tvåan och nu går han i åttan och blir fortfarande mobbad. Vad fan är det för sjuka människor?
Trycker dom ner andra för att själva må bra, eller tycker dom att det är kul? Om man tycker det är kul så är man störd, och om man gör de för att själv må bra då är det något fel som man borde ta tag i!
Han har velat ta livet av sig flera gånger men den här killen har sån jävla viljestyrka så han kämpar på.
Jag tycker så jävla synd om den här killen, jag vill seriöst på något sätt få tag i honom och hjälpa honom. Säga att allt kommer att bli bra för att jag kommer finnas där och få bort honom ur skiten han lever i.
Jag tycker ni ska ta er tid och kolla den här videon och tänka efter. Han är en helt vanlig kille och jag ska seriöst göra allt för att få tag på honom. Jag har satt ett mål för mig själv: att hjälpa den här killen hur skiten han lever i.
Vill ni också hjälpa till så hör av er. Han behöver all hjälp!

Kommentarer
Postat av: Julia

Blir också sjukt äcklad av såna här hemska människor. Jag finner inte ord till hur arg, ledsen och besviken man blir på mänskligheten ibland. Att vi kan vara så hemska, grymma och brutala.

2011-12-05 @ 18:40:15
URL: http://hejpuss.blogg.se/
Postat av: Linda bieber ♥

ja! att såna människor orkar med. dom fattar inte vad dom gör mot honom. stakars kille. bor han i sverige eller?

Postat av: Linda bieber ♥

ja! att såna människor orkar med. dom fattar inte vad dom gör mot honom. stakars kille. bor han i sverige eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0