Svar på tal 6

Förlåt för att jag har varit så seeeg!!!!
SVAR: Det gör inget alls att du skrev det långt. Det är bara bra! Men jag förstår att du måste haft det riktigt jobbigt. Jag var med i en liknande sak och det är super jobbigt och jag förstår att du inte kan sluta tänka på det. Men försök gå vidare. Han är borta nu.
Men nu till frågan... Jag förstår att du slog till honom, och jag antar att du försökte prata med honom o att det inte hjälpte. Jag skulle också slått honom om jag var du. Det är somsagt fel att slå folk men du gjorde det för att försvara dig så det är ändå inte fel. Allt var hans fel. Han gjorde helt fel att utnyttja din rädsla och allt.
Försök glömma allting. Lär dig av det istället. Och han gjorde fel inte du, inget va ditt fel! Försök glömma honom. Han är borta nu...
Hoppas jag var till någon hjälp och ledsen för att det tog sån tid och sorry för att de blev kort :/

Kommentarer
Postat av: Julia ☆

nu är vinnarna av dagens blogg utsedda!

klicka dig in och kolla om du var en av dom!



Kram

2011-11-06 @ 19:14:09
URL: http://emane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0