Har du någon gång känt att du inte är bra nog?

Har du någonsin känt att du inte är bra nog?
Att du inte passar in?
Att det finns killar/tjejer som är mycket bättre än dig?
Att världen skulle vara bättre om du inte fanns?
Så är det inte.
Du kanske inte är bra nog enligt EN person. En person av flera miljoner. Det finns alltid någon som dig, precis som dig. Någon som du passar med.
Att vissa killar/tjejer är bättre än dig är skitsnack. Ingen är bättre än någon annan, kanske i spel och sporter men det betyder inget. Alla har en sak som dom är liite bättre på. Men ingen är bättre än andra för det.
Att världen vore bättre än dig, det är verkligen skitsnack. Det finns alltid någon som behöver dig. Någon som gillar dig och till och med älskar dig för den du är... Dig själv.
Var alltid dig själv, vad som än händer. Låt ingen ändra på det.
Om någon försöker ändra dig så är dom inte en äkta vän. En äkta vän älskar dig för den du är. Om någon vill ändra dig så säg ifrån. Säg att du tänker vara dig själv. Att du inte tänkter bry dom om att dom försöker ändra dig.
För du är du och du är unik.



Kommentarer
Postat av: Ronya

Mycket bra ämnen att ha blogg om, ser fram emot att följa den! Gillar headern - Nick Jonas ;) <3 Men dem andra bilderna var bra och fina också!

2011-10-03 @ 22:42:41
URL: http://whoiamronya.soclog.se/p/
Postat av: Linda

hej! jag är en tjej på 16 år. jag har varit med om väldigt mycket. nästan för mycket. :(

ibland undrar jag varför jag fortfarande står på fötterna. att jag inte ramlar ihop. jag försöker så gott jag kan, men det känns som att jag inte kommer någon vart. jag har ingen att snacka med. jo jag har men ingen som lyssnar. jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag försöker att inte vissa mitt riktiga jag, jag står och ler. folk går på det. vad ska jag göra. jag känner mig bara arg och ledsen. jag har ingen att snacka med. jag har ingen stanns att ta vägen. vad ska jag göra?

2011-10-04 @ 06:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0