Svar på tal! 2

Det är en sjuuuuukt bra fråga!
Alla killar visar det på olika sätt så det är egentligen sjukt svårt att veta.
Men vissa killar är ganska diskreta. Killen som är din allra bästa vän är kanske just den personen som gillar dig även om du inte vet om det. Killen du pratar minst med kan också vara den som gillar dig.
Vissa killar visar det direkt.
Det finns en kille som gillar mig... och jag kan förklara hur han visar det.
Jag har inte ens känt honom länge. Vi började i samma klass i augusti. Vi började snacka lite enkelt och efter ett tag messade vi mer och mer för varje dag. Mina kompisar sa hela tiden att han gillade mig men jag trodde dom inte. Men då började jag tänka efter. Varje gång vi träffades så log han jättemycket. Han var jätte orolig över mig så fort jag var i skogen och det var mörkt. En gång när vi satt och snackade i skolan så kollade jag in i hans ögon... och dom bara lös av kärlek. Han kramade om mig varje gång vi sågs. Till och med framför hans kompisar så han skämdes inte. Så fort jag frös så var han vid min sida och värmde mig. Han försvarade mig så fort de hände något.
Då insåg jag att mina kompisar hade rätt. Han gillade mig. Sen pratade vi om detta.... och han sa att han gillade mig...
Så det finns vissa killar som verkligen visar det.
Men sen finns det ju killarna som inte visar det alls....
Killarna som beter sig som vanligt. Killarna som inte vet hur dom ska visa det. eller killarna som faktiskt är riktigt blyga.
Så om du vill veta om en kille verkligen gillar dig så finns det saker du kan göra. Om du inte är med honom så mycket så börja spendera tid med honom. Flörta lite enkelt. Inte mycket. bara lite... För då kanske han inte är lika blyg längre, och han kanske vågar visa att han gillar dig också...
Om det sen kommer sig att han inte gillar dig så har du inte förlorat något på det och du kommer inte ha något att skämmas över. Om han tror att du gillar honom så säger du bara att du inte gör det (om du inte vill säga sanningen då) och han kan inte säga att du har flörtat med honom. För om du bara har flörtat lite så har det knappt varit så att man har märkt något. Du kan säga att du är sånn med alla personer!
Men om du fortfarande inte vet om han gillar dig eller inte så var uppmärksam. Tänk på allt han gör och hur han behandlar dig.
Sen kan du alltid prata med honom om det. Säga att du gillar honom och fråga om han känner likadant. Då får du svar direkt.
MEN... jag vet att många har svårt för att säga sånt. Men var stark, du har ingenting alls att förlora! :D
Hoppas att jag har hjälpt dig tillräckligt. Annars är de bara att säga till! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gör man om man gillar en person som man aldrig har träffat? jag vet inte om han gillar mig men vi kan liksom berätta allt för varandra. det är min gamla klasskamrats, gamla kompis. han är typ 2 år äldre en mig. vi har cattat i 3 och ett halft år nu. men jag gillar han. han är den första killen jag har snackat med som man faktiskt kan berätta allt för. han är den enda som lyssnar på mig. vad ska jag göra???

2011-10-09 @ 21:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0