Svar på tal! 3

Jag kan inte precis säga vad du ska göra men jag kan ju alltid ge tips.
Saken är den att de är lite svårt med en du aldrig har träffat. Det brukar ju bli knas när man pratar med en person man inte känner för de kan vara någon som säger att han är någon helt annan... Förstår du?
Men eftersom att de här är din gamla klasskamrats gamla kompis så kan man ju vara ganska säker på att det inte är någon äklig gubbe på andra sidan datorn.
Visst är det underbart när man kan berätta allt till killar? den känslan är ju bäst! Men jag tycker inte att du ska säga att du gillar honom, inte än. Jag tycker att du ska ta och träffa honom. Detta hade jag aldrig sagt om du inte alls visste vem han var, men eftersom att det är din gamla klasskamrats gamla kompis så vet ju ändå din gamla klasskamrat vem han är. Så det är ingen äcklig pedofil!
Men första gången du träffar honom så tycker jag att ni ska träffas där det finns mycket folk, till exempel någonstans i stan? Eller att din gamla klasskamrat följer med efter som att han/hon känner er båda.
Så träffa honom och se hur han är "in real life". Om han är precis som han är när du chattar med honom, då tycker jag att du ska berätta vad du känner :)
Hoppas jag har hjälpt dig tillräkligt, säg till annars!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok tackar. :) då vet jag. jag tror det blir stan eller bio. :) vi får se. ;) tack så hämskt mycket.

2011-10-11 @ 06:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0