Svar på tal! 5

SVAR: Gud vad glad jag blir över att du gillar bloggen, känner mig hedrad :D
Men nu till saken. Som jag har skrivit tidigare så ska man inte bry sig om vad andra tycker om ens kropp. Och många av oss är kroppfixerade och bara måste se super smala ut. Jag tycker inte att du ska bry dig. Jag har kollat din blogg, på bilderna och så. Och tro mig, du är inte i närheten av att vara tjock. Du har jättefin kropp. Man ska inte behöva bry sig om man är tjock eller smal. Så länge man inte är farligt smal/tjock. Men du har nått din normalvikt vilket är superbra ju! Och som du skrev så skrev du att du inte kan bli tjock så du har inget att oroa dig för. Var nöjd med dig själv :)
Du skrev också att förändringen kanske kommer kännas läskig men vet du va. Ibland behöver vi förändringar för att kunna må bättre. Du ska hålla den kroppsvikten du själv vill, den vikten som får dig att må som bäst. Men akta så att du inte blir farligt smal/tjock. (fast du kunde iförsig inte bli tjock) Glöm inte, allas kroppsformer är fina på sitt sätt. Så om du vill gå upp i vikt eller hålla din normal vikt så gör de! Du ser ju jättebra ut som jag såg på bilderna. Var inte rädd för förändringar.
(ledsen för ett lite slarvigt svar)

Kommentarer
Postat av: Ronya

Tack för svaret :) Nu har jag lite att tänka på, så får jag hoppas att jag kommer på ett bra sätt. Men det som är jobbigast är nog alla kommentarer som jag ofta hört/hör så som gud vad smal du är! du är som en docka, väger som en fjäder..så trött på att höra det! det är en av anledningar till mitt beslut att försöka gå upp i vikt. Å tack för komplimangerna ♥



Keep up the good work med bloggen :)

2011-10-30 @ 00:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0