Svar på tal! 1

Hej Linda! Eftersom att jag inte visste ifall du ville att jag skulle mejla dig eller skriva här så bestämde jag mig för att skriva här då jag kan hjälpa flera med samma problem. Du är ju ändå ganska anonym eftersom att det finns hur många som helst som heter Linda.
Men i alla fall...
Om du nu har gått igenom så otroligt mycket så måste du ha varit väldigt stark. Och jag tycker att du ska fortsätta kämpa. Jag hade själv mycket problem i mitt liv, jag var väldigt nära på att ta livet av mig. Och jag hade samma problem som dig. Jag hade ingen att prata med. Och dom du pratar med säger alltid "Det löser sig". Då frågar man sig själv... hur ska det lösa sig?
Men på ett sätt är det sant... det löser sig faktiskt. Fast när dom säger det löser sig så menar dom det knappt. Men man måste kämpa vidare och tro på sig själv. Det kan gå fort eller ta ganska lång tid, men om man kämpar så löser det sig faktiskt.
Hur ska allt detta kunna lösa sig när jag inte har någon att prata med? men vet du vad. Nu har du mig att prata med. Jag ska fixa en speciell mail bara för att jag ska kunna hjälpa andra. (den adressen kommer under veckan)
Och om du inte vill höra skitsnack... då går du där ifrån eller så säger du till dom. Säg att du inte vill vara en del av skitsnacket. Att det inte är du...Du är verkligen inte en sånn person som snackar skit om andra, säg det och få dom att förstå, men på ett snäll sätt såklart.
Om du fortfarande inte har fått tillräckligt med svar så kommentera igen så ska jag försöka hjälpa dig ännu mer :)

Kommentarer
Postat av: Linda

tack så hämskt mycket :) du har gätt mig svar. och tack för att du lyssnar och förstår. :) det är ok att du skriver det på bloggen. ;) kram linda♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0